E-ambulance

Favorite

E-ambulance

E- ambulance (videoambulance) je bezplatná služba pro všechny onkologicky nemocné pacienty, která jim umožňuje konzultaci s odborným lékařem z bezpečí a pohodlí jejich domova prostřednictvím videa.

Pro koho je konzultace v rámci video ambulance určena?

Video ambulance je určena pro následující typy konzultací a skupiny pacientů:

1. Vstupní konzultace – pohovor s lékařem Protonového centra

2. Kontrolní konzultace

 

Jak se objednat na video ambulanci?

Do Protonového centra se můžete objednat telefonicky, e-mailem nebo vyplněním vstupního formuláře na webových stránkách www.ptc.cz.

Klientský servis Protonového centra můžete kontaktovat na tel. čísle:

+420222999000 

nebo prostřednictvím e-mailu:

prostata@ptc.cz

Koordinátor Klientského servisu Protonového centra spolu s týmem lékařů vyhodnotí váš zdravotní stav a v případě, že je vaše onemocnění vhodné pro protonovou terapii, vám nabídne vstupní konzultaci.

Část vstupní konzultace je možné absolvovat on-line.  Po naplánování termínu online konzultace s lékařem vám bude zaslán potvrzovací e-mail s odkazem, prostřednictvím kterého se ke konzultaci připojíte. Před video konzultací ještě obdržíte připomenutí formou SMS, abyste na ni nezapomněli.

 

Výhody video ambulance:

 

FAQ´s – časté dotazy

1. Jak probíhá video ambulance – pohovor s lékařem?

Prostřednictvím video ambulance se setkáte s lékařem, který s vámi povede rozhovor týkající se vašeho onemocnění a dosud proběhlé léčby. Lékař dále odebere vaši anamnézu a vysvětlí vám všechny léčebné možnosti, které máte.

V případě, že se rozhodnete pro protonovou terapii, lékař s vámi probere všechny její výhody, nevýhody, rizika či možné komplikace. Také vám vysvětlí, jak léčba probíhá, co vás v PTC čeká a jak dlouho budete na léčbu docházet.

V případě, že jste pacientem po protonové léčbě a další kontrolu absolvujete prostřednictvím video ambulance, bude se lékař dotazovat na váš aktuální zdravotní stav a další souvislosti, týkající se protonové léčby.

2. Je konzultace v rámci video ambulance zpoplatněna?

Video konzultace je zdarma.

3. Vybírám si konkrétní hodinu hovoru s lékařem?

Můžete si vybrat časový úsek, ve kterém lékař konzultaci potvrdí (ráno, dopoledne, odpoledne).

4. Mohu si vybrat, se kterým lékařem se potkám?

Pokud byste měl/a požadavek na konkrétního lékaře, a my víme, že se problematice vašeho onemocnění věnuje, zajistíme vám termín konzultace s ním. V opačném případě společně vybereme jiného lékaře.

5. Co potřebuji ke konzultaci prostřednictvím videoambulance?

Ke konzultaci vám bude stačit chytrý telefon nebo notebook/tablet/počítač s kamerou a mikrofonem, stabilní připojení k internetu a e-mailová adresa.

6. Jak se připojím do video ambulance?

Pokud se připojujete z notebooku/počítače a nechcete si nic instalovat, klikněte na Připojit se z prohlížeče.

Pokud se připojujete z mobilního telefonu/tabletu (android/iOS), pak je zapotřebí stáhnout si zdarma aplikaci: klikněte na Stáhnout aplikaci: Google Play nebo App Store.

7. Je video ambulance bezpečná?

Video ambulance probíhá prostřednictvím platformy Cisco Webex Meet. Veškerá komunikace probíhající mezi klienty a Webex cloudem používá TLS 1.2 a pro šifrování se používá AES 128 nebo AES 256. Podrobnosti k zabezpečení naleznete zde. Ochrana osobních údajů v rámci platformy Webex je specifikována v prohlášení společnosti CISCO, které je dostupné zde. 

V případě video konzultace jsou zpracovávány osobní údaje, tzv. metadata (video a audio), texty z chatu, hlas, obraz, zvuky z okolí, sdílení místa a času připojení, nahrané obrázky, IP adresa, apod…

8. Jaké jsou podporované internetové prohlížeče?

Cisco Webex je u kompatibilní s těmito prohlížeči: Chrome 65 (doporučujeme), Internet Explorer 11, Edge 25 / EdgeHTML 13, Firefox 48, Safari 11.0 a vyšší verze. Kompletní seznam minimálních požadavků pro Cisco Webex naleznete zde.

9. Jaká další zařízení potřebuji pro spojení s lékařem?

Pokud se připojujete do video ambulance přes počítač (pomocí internetového prohlížeče), doporučujeme použít sluchátka, ideálně od mobilního telefonu, která jsou vybavena mikrofonem. Pokud nemáte počítač vybavený integrovanou kamerou, postačí běžně dostupná externí kamera.

10. Jak nahlásit problém s připojením?

V případě problémů s připojením kontaktujte, prosím, svého koordinátora léčby nebo  Klientský servis na telefonním čísle  +420 222 998 950 nebo na e-mailu: pacient@ptc.cz.

© Proton Therapy Center 2024. Všechna práva vyhrazena. | Zpracování osobních údajů

+420 222 999 000